2018. január 1., hétfő

Halasztás és új évi fogadalom

Kénytelen vagyok elhalasztani a bulis képeket pár nappal:

- Dec. 29-én elkezdett kicsit fájni az állam jobb oldalt.

- Dec. 30-án szinte csak feküdtem, és nem igazán volt erőm semmihez, az állam meg egyre jobban fájt és sugárzott a fülembe is. 

Délutánra a Cataflam lett a legjobb barátom, bár csak a fülfájásom múlt el. Ennek következtébn este S.O.S -ben kerestem egy fogorvost. Természetesen sehol nem volt időpont, de az egyiknál volt ügyelet, szóval bementem. Röntgen, doki részéről szörnyülködés és ítélet: húzni kell a jobb alsó fogam a bölcsességfog mellett.   

Nem jött ki a fogam elsőre, így 3 kör érzéstelenítő és egy fog kettévágás után sikerült csak megszabadulni tőle. 

Jelenleg a fogam helye fáj, még mindig a Cataflam a legjobb barátom, viszont olyan nyomott vagyok, hogy így nincs türelmem végigcsinálni a fotózást. (amit már elkezdtem, de azért én örülnék, ha nem csak a fele lenne fent)

Szóval sajnos pár napot csúszik a szilveszteri sztori, sajnálom!

Újévi fogadalmak:

1. Nagyon szeretem a könnyed, love story-kat, de szeretném kicsit több élettel megtölteni a történeteimet.
  • Továbbra is igyekszem kidolgozott karaktereket kitalálni, nem lesz valaki csak jó vagy rossz. 
  • Karakterfejlődések lesznek (vagy visszafejlődéek)
  • Életből vett történetek
2. Az első pont megköveteli a merészséget:
  • Lesznek hívő emberek,
  • Cinikusak,
  • Papok és apácák,
  •  Betegek és egészségesek
  • Születések és halálesetek,
  •  Hagyományos és nem hagyományos párkapcsolatok

 És helyenként 16 karikás bejegyzések!


Mert valljuk be őszintén, a szappanoperákat sem azért nézik soka, nert minden csupa szép és szivárványos.

Remélem ezentúl is szeretni fogjátok a bejegyzéseimet!

Boldog Új Évet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Naná, már alig várom! Gyors felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Oh te szegény, gyógyulj meg minél hamarabb.
    Jó terved vannak az idei évre, remélem sikerült mind megvalósítanod.

    VálaszTörlés